نشست "ضرورت مطالعه‌ي كتاب‌هاي غيردرسي"

انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان همزمان با هفته‌ي كتاب برگزار مي‌كند:
نشست "ضرورت مطالعه‌ي كتاب‌هاي غيردرسي"

همزمان با سي‌امين دوره‌ي هفته‌ي كتاب براي كودكان نشست كارشناسي با موضوع "ضرورت مطالعه‌ي كتاب‌هاي غيردرسي" از سوي انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان برگزار مي‌شود.

پيشرفت‌هاي تكنولوژي، بشر را در دنياي امروز با چالش‌هاي جديدي روبه‌رو كرده است. غرق شدن در فضاهاي مجازي و ديدن بازي‌هاي الكترونيك، بخش زيادي از بدنه‌ي فعال جامعه را از فرهنگ مطالعه محروم كرده يا محروم خواهد كرد. اين امر در بين كودكان و نوجوانان بيشتر نمود پيدا كرده و آنان را از خوانش متون غيردرسي دور كرده است. در اين نشست سعي مي‌شود بر نقش كتاب‌هاي غيردرسي پرداخته شود. همچنين درباره‌ي پرورش استعداد با انتخاب كتاب‌هاي مناسب و تأثير محتواي كتاب‌هاي كودك و نوجوان در استعدادسازي و ايجاد رغبت به كتابخواني بحث خواهد شد و با پرسش‌هايي ناظر به اين مسائل موضوع مورد و بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

اين نشست همزمان با آغاز هفته‌ي كتاب روز شنبه 21 آبان ماه از ساعت 14 تا 15 با حضور آقايان احمدرضا آذربايجاني، محمد گودرزي دهريزي، محمد طوسي و خانم شيرين هاشميان به صورت حضوري و مجازي در محل انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك برگزار مي‌شود. همچنين علاقه‌مندان مي‌توانند اين نشست را در صفحه‌ي اينستاگرام انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان به نشاني anjomaneketabeKodak دنبال كنند.