بيست و يكمين همايش با موضوع "ماركتينگ در نشر"

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، چهارمين برنامه‌ي نشر ـ ناشر ـ تجربه با حضور رضا نيكنام؛ مدير نشر ويدا و برزو سريزدي؛ كارشناس ـ مجري اين برنامه چهارشنبه 28 دي برگزار مي‌شود.

در بخش اول اين نشست آنلاين درباره‌ ماركتينگ در نشر كه شامل نيازسنجي، توليد بر حسب نياز، شناخت بازار و فروش كالاي توليدشده است،د صحبت مي‌شود و در بخش دوم درباره رمان نوجوان و جوان، كپي‌رايت، سرمايه‌گذاري در صنعت نشر در شرايط فعلي، تغيير شيوه‌نامه بانك‌ها براي صنعت نشر و سرمايه‌گذاري افراد شخصي؛ بحث و گفت‌وگو خواهد شد و در پايان گفت‌وگو نيز به سؤالات مخاطبان پاسخ داده مي‌شود.

در مجموعه برنامه‌هاي نشر- ناشر- تجربه با دعوت از ناشران موفق و گفت‌وگو با آنها ناشران تازه‌كار را با چالش‌هاي اين شغل آشنا كرده و راهكارهاي عملي پيش روي آنها قرار داده تا مسير درست و همواري را براي ادامه‌ كار خود انتخاب كرده و به جاي فرضيات، تئوري‌ها و بعضاً نقشه راه نادرست از تجربياتي كه امتحان پس داده‌اند استفاده كنند.

همايش (ماركتينگ در نشر) چهارشنبه 29 دي ماه از ساعت 16 تا 17 در صفحه‌ اينستاگرام انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان به نشاني anjomanketabeKodak برگزار مي‌شود.