برنامه هاي انجمن در ببيست و نهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران

دبير انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان در گفت‌وگو با خبرگزار كتاب ايران (ايبنا)، با اشاره به برنامه‌هاي اين انجمن براي هفته كتاب امسال، توضيح داد: انجمن همانند سال‌هاي گذشته فعاليت‌هايي را از قبل براي اين هفته برنامه‌ريزي كرده كه در اين هفته اجرا مي‌كنيم.

وي افزود: يكي از اين فعاليت‌هايي كه از هفته كتاب دو سال قبل شروع شده است، نشست‌هايي با موضوع چالش‌هاي امروز كتاب كودك و نوجوان است كه از بيست و هفتمين دوره هفته كتاب آغاز شد اما با ورود كرونا متاسفانه در سال گذشته و امسال چند ماهي متوقف شد.

فروغي با بيان اينكه اين نشست‌ها سپس به صورت مجازي ادامه پيدا كرده است، گفت: تلاش شده است كه نشست‌ها توسعه محوري هم پيدا كند و در ابعاد خواندن، چگونگي خواندن، بيشتر خواندن كتاب كودك و نوجوان و ارتباط با مخاطب خاص باشد.

وي با اشاره به اجراي برنامه اول اين انجمن در هفته كتاب، عنوان كرد: نشست «نقش كتاب داستاني در تربيت اخلاقي كودكان و نوجوانان» چهار‌شنبه بيست و ششم آبان از ساعت 17:30 تا 18:30 دقيقه در صفحه‌ اينستاگرام انجمن فرهنگي ناشران كتاب كودك و نوجوان به نشاني anjomanketabeKodak برگزار مي‌شود.

فروغي يادآور شد: دومين برنامه انجمن در هفته كتاب امسال نيز همزمان با روز كتاب كودك با عنوان «توسعه ويترين» با حضور كارشناسان درباره ابعاد و ويژگي‌هاي كتاب كودك و نوجوان برگزار مي‌شود.

به گفته وي، اين نشست دوشنبه اول آذر از ساعت 13 تا 15 در محل موسسه خانه كتاب برگزار مي‌شود.

بيست‌و‌نهمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از بيست‌وچهارم آبان‌ماه آغاز شده و تا يكم آذرماه ١٤٠٠ با شعار «جاي خالي را با كتاب خوب پُر كنيم» در سراسر كشور ادامه دارد.